18 Nisan 2013 Perşembe



PAÜ DEN GİRİŞİMCİLİK FAALİYETLERİ

28 Nisan2012
Kişisel Marka Eğitimi

Her insanın dogustan bir marka degeri tasıdıgını düsündük. Kisiligin olusması ile birlikte, eklenen egitim ve tecrübeler bizi yasamda bir noktaya getirir. Bu noktaların her hangi birinde “durun, marka sizsiniz” dedik ve katılımcılara isimlerini ve ileride kurmak istedikleri bir sirketleri varsa onu nasıl markalastırırlar adım adım anlattık. Egitmenimiz Murat ESENLİ idi.

12-13 Nisan 2012
IV. Teknoloji ve AR-GE Günleri

Bölgemizde; yenilikçiligin, yaratıcılıgın ve arastırmacılıgın gelistirilmesi amacıyla Ulusal ve Uluslararası Destekler, Ar-ge Basarı Hikayeleri, Makine-Tarım-Turizm-Bilisim-Tekstil alanlarında Inavasyon Panelleri düzenlenmis, katılımcılara Girisimcilik Ilk Adım Egitimi verilmistir.

7 Mart 2012
Kariyer Yoluna Bisikletle Gidenler

Program sosyal etkinliklerin kisisel gelisim ve kariyer üzerine etkilerini, bisikleti isaret ederek, somut örnekleri ile anlatıyor. Bisiklet, kisisel gelisim ve kariyer üçgeninde ki konusmacılar Kevser SERI ile Gürkan GENÇ idi.

26-30 Mart 2012
Kitap Toplama Kampanyası

Ögrenci arkadaslarımızın bagısladıgı kitaplarla Güzel köy Mehmet Tunç ilkögretim Okuluna kütüphane kurmaya gittik.

2 Mart 2012
Meslek Söyleşisi

Akademigate Fikir Yapım Etkinlik Menajerligi Genel Koordinatörü Ahmet Kazanbal tecrübelerini ve basarı öyküsünü paylasmak üzere bizimleydi...

21 Aralık 2012
Telefonda Yıldızlaşmak Eğitimi

Bir fi rmayı temsil ederken nasıl konusulması gerekir, telefonda ikna yöntemleri nedir ve nasıl kullanılacagının uygulamalı anlatıldıgı bir egitim düzenlemistik.

12 Aralık 2012
Pazarlama Teknikleri Eğitimi
 
Bire bir uygulamalı egitim programlarına katılan ögrenciler, pazarlama konusunda güncel, teknik ve pratik bilgilere sahip oldular.

2 Mart 2012
Mega Hafıza Semineri

Dünya Hafıza Sampiyonu Melik Safi Duyar’ı Üniversitemize konuk ettik. Hafıza ve ögrenme üzerine faydalı bilgiler edinmis olduk.

15 Kasım 2012
İletişim Becerileri

Ögrencilerin tüm hayatlarında saglam iliskiler kurabilmeleri için iletisim becerilerini güçlendirmek istedik ve uygulamalı bir egitim yaptık.

26 Aralık 2012
Ertelenen Hayaller

Eski kulüp baskan yardımcımız İbrahim Demir tecrübelerini aktarıp ögrenci arkadaslarımıza eglenceli ve ögretici bir kisisel gelisim semineri verdi.

14 Mart 2012
Ulusal Koruyucu Aile Çalıştayı

Üniversitemizde düzenlenen yurt içi ve yurt dısından panelistlerin katıldıgı çalıstayda ekip olarak program koordinatörlügünü üstlendik.

23 Nisan 2012
Oyun Hayattır

Kaged’in yürütmekte oldugu Oyun Hayattır Projesine destek olduk ve Teras Park’ta olusturulan özel oyun alanlarında unutulan eski sokak oyunlarını çocuklarla beraber oynadık, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı hep beraber kutladık.

12-14 Mayıs 2012
II. Teknoloji ve AR-GE Günleri

Teknokent ve Odalar isbirligi ile Üniversitemizde Ar-Ge panelleri
düzenlendik.

7 Mart 2012
Kariyer Yönetimi

Uluslararası fi rmaların Marka Iletisim Danısmanlıgını yapan Olgar Atasever’in verdigi egitimde girisimcilik, yöneticilik, marka yönetimi konuları islendi.

12-14 Mayıs 2012
III. Teknoloji ve AR-GE Günleri

Sanayi ve Üniversite isbirligi temelinde düzenlenen panellerle örgencileri Ar-Ge konusunda bilgilendirdik.

22 Aralık 2012
Gelişim Programları

Egitim kapsamında Sadık Emre Çaputçu (Seyran Gıda Yönetim Kurulu Baskanı) Mustafa Sönmezay (Anadolu Ulasım Pazarlama Müdürü) Oktay Mersin (Sadık Grup Yönetim Kurulu Baskanı) ile kendi is alanları hakkında söylesi, Münteha Mangan ile Kariyer Sitelerinde Öne Çıkmak Semineri, Fırat Çapkın ile Kisisel Gelisim Semineri gerçeklestirdik.

13 Şubat 2012
Girişimcilik Paneli
Ali SABANCI (Pegasus Hava Yolları, Yönetim Kurulu Baskanı, TOBB Genç Girisimciler Kurulu Baskanı) Esra Tarhan CiVELEK (Pazarlama Danısmanı) Sinan ERGiN’in (Asemble Organizasyon ve Danısmanlık, Yönetim Kurulu Baskanı) katılımı ile gerçeklestirilen bir girisimcilik paneli düzenledik.
Faaliy

1 yorum:

  1. gerçekten harika girişim örnek projeleri sunulmuş..eğer bu tarz etkinlikler ve imkanlar arttıkça milletçe refah seviyemiz de o derece yükselir..

    YanıtlaSil